(Android/iOS) Kakugo - Learning Japanese onbeperkte edelstenen hack
Mar 11, 2022 21:44:08 GMT | To Top
Post by sespcolighdownle on Mar 11, 2022 21:44:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kakugo - Learning Japanese ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kakugo - Learning Japanese IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ onbeperkte edelstenen hack ▞▞▞
▞▞▞ Kakugo - Learning Japanese 2022 version ▞▞▞
Heeft me echt geholpen met kanji
zag dit op reddit en ik heb het ongeveer 20 minuten gehad, maar ik ben er al dol op, super handig
Lep's World Z Arkadne igre xbr
Ik vind het leuk, maar de kanji/kana-tekenmodus zou automatisch de volgende kanji/kana moeten tonen, net als andere modi. U hoeft niet op de volgende knop te klikken. Kanji-studie-app doet het ook op die manier. hopelijk wordt het geïmplementeerd in de toekomstige updates. geweldige app tot nu toe en ik gebruik het als mijn belangrijkste manier om kanji te bestuderen. bedankt.
Deze app is perfect voor zelfstudie, omdat je precies kunt instellen wat je moet bekijken terwijl je meer leert van andere bronnen. En de uitgebreide dekking van soorten beoordelingen (vooral handschriftoefeningen) is wat deze app echt onderscheidt van andere opties. Ik studeer niet op JLPT-niveaus (N5, N4, N3, enz.), maar het is leuk dat recensie-items voor elk niveau in een categorie worden geplaatst. Ik vind deze app beter dan andere opties, al dan niet betaald.
Komt net van reddit. Je hebt het op de perfecte timing voor mij gehaald, aangezien ik op dit moment kanji aan het leren ben en dit soort hulp nodig heb. Bedankt!
bedankt voor deze applicatie! hou ervan! super handig! ik gebruik het voornamelijk voor kanji-beoordeling. in kanji kunnen we een subset van lijsten maken, ik hoop dat we dat ook in de woordenschat kunnen doen. bedankt en god zegene!
Geweldige applicatie! Advertentievrij en gratis! Bedankt!
Kakugo - Learning Japanese Vzdělávání syh
Deze app is intelligent, efficiënt en gratis, net als in gratis software. Ik hou ervan !
Precies wat ik zocht!
😅
Dit is letterlijk een van de beste kanji-apps op Android. Het verbaast me dat het zo weinig downloads heeft.
Eenvoudig en goed
Kakugo - Learning Japanese Švietimas cybu
Ik vond deze app veel minder stressvol dan anki. Het is echt geweldig om kanji te leren in de "troonkamer"
Spraakuitvoer ontbreekt, maar toch is het de beste app die ik tot nu toe heb gezien om Japans te leren.
Gaat uit van eerdere ervaring met de taal.
De beste app om kana te leren. Hoewel ik denk dat er betere apps zijn om kanji te leren, is deze nog steeds behoorlijk, maar hij is nog steeds ongeëvenaard voor kana. En het is open source, dus als je iets wilt veranderen of toevoegen, kun je dat zelf doen!